Printfriendly

søndag den 26. februar 2017

Lille hængekurv til seng el. vugge og en sød hagesmæk




Så nåede jeg lidt længere i projekt barselsgave.


Hængekurv til sutter m.m.

Er godt tilfreds med det endelige resultat, hvor både kurv og
strop har fået mønster i farverne lys og mørk syren.

En sød lille kurv i eget design til seng eller vugge med plads til både sutter og små sovedyr.
Og så fandt jeg en rigtig god basisopskrift på en hagesmæk, som kan pyntes efter ønske - her med et par sommerfugle.





Smækken er en gratis opskrift og hentet fra Wenches Hobbyblogg, og jeg overvejer bestemt, om jeg ikke lige skal lave et par stykker mere :-)



Link til sommerfuglene: Littlebirdiesecrets



Det er meget sjældent at jeg bruger krebsemasker som kant, men lige her
synes jeg faktisk,at den gør sig helt perfekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar