Printfriendly

søndag den 29. marts 2015

Hæklet til Påske - inspiration & idéer ...


Det er bare ikke meget påskepynt, jeg har nået at lave i år - faktisk er det kun blevet til opskriften på de farverige cirkel høns - for jeg har konstant haft gang i nye, spændende projekter - og det er jo som bekendt lysten, der driver værket.

Cirkel høns
(gå til opskrift)

Men derfor skal I naturligvis ikke snydes for lidt inspiration, for det blev trods alt til lidt mere sidste år.

Noget er lavet udfra billeder, andet opstod blot henad vejen, men der er også lidt links til opskrifter, som du finder under billederne.

Så kig med her, hvis du har lyst!

Små æg m. hæklede blomster og perler
  
Æg pyntet med broderi

A variety...
  
a
 A' la HAY
  
Forskellige strukturer

Sukkerstivede påskeæg
(gå til opskrift)



Kaniner med buskede haler

Trekant-høns m. lange ben
(gå til opskrift) (DIY til ben)

Kylle og Rylle
(gå til opskrift)

'Bagside-kaniner'
(gå til opskrift)

Kaninhoveder m. fluffy ører

Små fugle
(gå til opskrift)

Svævende let (sukkerstivet)



2 kommentarer:

  1. Kan jeg blive inviteret til at følge din blog ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia,

      Hvis du ønsker at følge min blog, er det et aktivt valg, du selv skal gøre - det er ikke noget jeg så at sige bestemmer :-)......forstået på den måde, at du enten selv tilføjer min blog (browserlinjen) til dine favoritter på computeren ELLER hvis du er med i Bloglovin, så er der et link her i højre side, hvor du kan tilføje min blog. Endelig er der vist også øverst oppe på min side en feature, hvor du kan tilføje 'mig' på Google+.
      Jeg håber, at vi 'ses' fremover - det vil glæde mig :-)

      Hilsner
      Charlotte

      Slet