Printfriendly

søndag den 15. november 2015

Sød barnevognskæde

Jeg har lige lagt sidste hånd på en sød barnevognskæde til en lille ny november-'blopper', og synes lige I skulle se den.



Farverne skulle efter ønske være lilla og rosa, og udfordringen lød på søhest og fisk.

Jeg var så heldig at finde en rigtig sød opskrift på en søhest her, og så synes jeg bare, at de fine farvefisk fra Nureffa Craft passede godt dertil.



Men - det er lidt begrænsningens kunst, når man kun har ca. 50 cm til rådighed, og derfor endte det også med et lille overskud af både fisk og hæklet kugle.
Til gengæld gik de ikke til spilde, men blev i stedet genanvendt og kreeret til et lille ophæng.



Og nu, hvor det snart er juletid, faldt valget af clips på nogle søde julemotiver, som jeg for kort tid siden havde bestilt hjem, og er bare 'spot on' mht. farvesammensætningen.



Nu glæder jeg mig bare til at aflevere den, og håber at både mor og lille 'blopper' bliver glade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar