Printfriendly

søndag den 4. februar 2018

Pokemon, Pokemon.....







Jeg ved ikke, hvor stor dillen med Pokemons stadig er!? - men Julius er kæmpe fan, så jeg har været igang med hæklenålen.

Hans oprindelige ønske var en Pikachu, men det greb pludseligt om sig. Mens jeg ledte efter opskrifter faldt jeg over dragen Lugia, som jeg simpelthen også bare MÅTTE prøve.
Følger man opskriften til punkt og prikke er den også forholdsvis nem at gå til, MEN den kræver en hel del monterings, - og pillearbejde. Jeg er dog fuldt ud tilfreds med resultatet, også selvom den har lidt problemer med 'balancen', da jeg glemte alt om at tjekke tyngdepunkt, da jeg syede benene på. Et godt råd jeg også kan give videre er, at man skal sørge for, at halsen bliver stoppet godt fast.
Men hvis du har lysten - så kast dig ud i det, for det er som sagt dén, der driver værket, og så skal det nok lykkes :-)

Lige et par ekstra fotos af dragen Lugia









Opskrift på Pikachu: Sabrina Somers
Opskrift på dragen Lugia samt Wooper: Wolfdreamer
(OBS - alle opskrifter er på engelsk og gratis)

Bolden har jeg selv lavet udfra et billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar