Printfriendly

mandag den 24. august 2015

Zig Zag Puff stitch mobilcover





Et lille mobilcover er kommet til verden i Zig Zag Puff stitch (oversat til: bobler i zig zag mønster).
Jeg har brugt 2 toner af rosa (de sidste 6 rækker er en lysere rosa, som var lidt svært at fange med kameraet) samt orange til mønster og kant. Kanten består af 1 rk. fm og 1 rk. krebsemasker.



Det er ikke et svært mønster, og jeg synes det giver en rigtig flot og flettet effekt. Udfordringen kommer først, hvis man vil lægge yderligere mønstre i mønstret, da boblerne jo lægger sig forskudt, så det gav mig lidt ekstra hovedbrud, og blev da også anderledes, end jeg lige havde forestillet mig.

Du kan nemt finde en tutorial video på Youtube, hvis du også vil prøve Zig Zag Puff stitch - f.eks. har jeg selv brugt disse her og her !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar