Printfriendly

onsdag den 16. september 2015

Solid amigurumi - blæksprutten Erik

Det popper derud af med færdige projekter, yayy...
Selvdisciplinen kører i højeste gear, og det skal virkelig udnyttes.
Men jeg tror, jeg taler på størstedelen af hækle-folkets vegne, når jeg siger, at monteringsarbejde er noget, man virkelig burde have folk til !!



Idag er det Blæksprutten Erik, der får sine 2 min. fame her på bloggen, og jeg synes, den er blevet rigtig god.
Jeg er bare ikke helt sikker på, om den er færdig - måske skal den have en solid strop i toppen, så den er nemmere at tage med omkring.


Blæksprutter er fantastiske krammedyr til både store og små - dog foretrækker jeg stadig at bruge proptrækker-arme, hvis det er til nyfødte, da armene her er noget tykkere.


Gratis opskrift finder du HER

Update 26/9:
Så kom der strop i Erik.
Jeg valgte en solid lædersnor og nogle træperler, som samtidig er med til at øge legetøjets sanselige egenskaber.
Den vågne seer har nok også bemærket, at jeg har fjernet 'øjenbrynene', da jeg synes han så lidt for vred ud, så nu er Erik igen en HAPPY SPRUTTE !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar