Printfriendly

onsdag den 20. april 2016

En lille ny på vej....

Er du én af dem, der kunne lide Seagull Cotton opskriften, vil du muligvis kunne lide min næste opskrift - der er nemlig en 'lillesøster' på vej!




Jeg har læst mange af jeres kommentarer rundt om på nettet, og især i facebookgrupperne, hvor I har lagt billeder op af smukke tørklæder i snart alle afskygninger, og derfor ved jeg også godt, at Seagull Cotton tørklædet deler vandene, da man enten elsker eller hader den - og altså med hader, mener jeg i den forstand, at det kan være monotont at hækle. Men mange kan også bare godt lide at hækle derud af' uden at hjernen behøver at køre på de allerstørste tandhjul.

Så. hvis du hører til den sidstnævnte gruppe, kan du godt begynde at glæde dig, og har du tilmed gemt garnresterne fra tørklædet, vil du nu få rig mulighed for at få dem brugt.

Stay tuned, som man siger, for opskriften er pt. ude ved testere, som lige skal give sit besyv med, inden jeg frigiver den her på bloggen. Ligesom Seagull Cotton tørklædet vil opskriften være gratis for alle :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar